התקשרו עכשיו :
074-7145148

מחיר רישום פטנט – כמה עולה רישום פטנטים?

הגשת בקשה לרישום פטנט הינו הליך חשוב שמבוצע באופן נכון ומדויק. רישום פטנט נועד בראש ובראשונה לאפשר מרחב קיום ליזמות וחדשנות, בהבטיחו בלעדיות לתקופה מוגדרת כדי לאפשר לכל בעל רעיון לבחון ובמידת האפשר לממש את ההיתכנות המסחרית של אותו רעיון. עלות רישום פטנט מורכבת מהוצאות הכוללות שכר טרחה, תשלומי אגרות ועמלות. אנו מציעים את עצמנו וממליצים לפנות אלינו כאשר מתעורר הצורך לרשום פטנט להגשת בקשה לפטנט באופן מקצועי, יעיל ונכון, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בתחום, צרו קשר עם The Patenters
רישום פטנט

במאמר הבא נסקור את שאלות הבקשה לרישום פטנט, מהו המחיר לרישום פטנט, מדוע כדאי לרשום ולמי לפנות על מנת לרשום פטנט.

איך מגישים בקשה לרישום פטנט בישראל?

הגשת בקשה לרישום פטנט בישראל ובמקומות אחרים בעולם הינה הליך שחשוב לבצעו באופן נכון ומדויק.
עם The Patenters – המרכז לקניין רוחני תזכו להגשת בקשה מסודרת נכונה ומקצועית.
הבקשה כוללת בין היתר הצגה של תביעות לפטנט ודוגמאות רלוונטיות,
ביסוס יסודי של טענות מרכזיות, הכנה והגשה של תרשימים ושרטוטים,
והשוואת הבקשה לפטנטים אחרים דומים.

מדוע בכלל כדאי לרשום רעיון כפטנט?

רישום פטנט נועד בראש ובראשונה לאפשר מרחב קיום ליזמות וחדשנות,
בהבטיחו בלעדיות לתקופה מוגדרת כדי לאפשר לכל בעל רעיון לבחון ובמידת
האפשר לממש את ההיתכנות המסחרית של אותו רעיון.
כמו כן, במידה והיזם / ממציא מעוניין, מותר לו להעביר זכויות אלו לגורם אחר –
כלומר: למכור את הפטנט לגורם אחר אשר יממש את הרעיון ובכך
להנות מן הפירות הכלכליים ללא צורך במימוש מעשי של הרעיון.
רישום רעיון כפטנט פשוט מעניק הגנה משפטית מפני גזל מסחרי
ושומר על זכות הקניין הרוחני של הממציא.

רישום פטנט – כמה עולה רישום פטנט?

אתם ודאי תוהים כמה עולה לרשום פטנט – ובכן, עלות רישום פטנט מורכבת מהוצאות הכוללות שכר טרחה, תשלומי אגרות ועמלות. בכדי לצמצם עלויות אלו אנו נבחן את הבקשה לפטנט,
ונעשה כל שאפשר על מנת להקטין את עלויות רישומו.
בכל הליך רישום פטנט עלויות התהליך כוללות, בין השאר,
צמצום אגרות על ידי הגשה בפורמט מתאים עבור ביצוע בחינת הבקשה,
וצמצום דפים לפי הצורך והאפשרות. כמי שאמונים על מתן שרות מיטבי,
נעשה את הכל על מנת להציע לכם מחיר שיהיה תחרותי וכדאי.

מבחינת עריכה, עלות פטנט מוכתבת על פי המידע הקיים בתחום
ההמצאה טרם הגשתה של הבקשה. לכן מחסור בידע בתחום ההמצאה
שאנו נדרש למצוא תייקר את שכר הטרחה שלנו. 

יש לנו אסטרטגיה שתמצא חן בעיני משקיעים ותחסוך עלויות בטווח
הרחוק ותשפר את סיכויי הצלחת תהליך הרישום.

רישום פטנטים מקצועי ומהיר עם צוות מומחה ומיומן בעל ניסיון עשיר.
רישום פטנטים מקצועי ומהיר

למי כדאי לכם לפנות?

כאשר אתם צריכים לבצע מטלה, משימה או עבודה כלשהי שאינה בגדר היכולות והידע המקצועי שלכם – למי אתם פונים? לבעלי מקצוע. זו הסיבה שאנו מציעים את עצמנו וממליצים לפנות אלינו כאשר מתעורר הצורך לרשום פטנט. אם תשקיעו הרבה מאד זמן, תחפשו מידע ותלמדו אותו לעומקו – יכול מאד להיות שתוכלו לבצע רישום פטנט בעצמכם, אבל רגע לפני שזה נשמע לכם כמו אופציה כדאית כלכלית, תנו לנו להסב את תשומת ליבכם לכמה נקודות והיבטים חשובים.

אל תעבדו לבד

ראשית כל, גם אם תשקיעו את כל היכולות הלימודיות שלכם ותגיעו לרמת ידע מאד גבוהה של התחום, הניסיון שלכם עדיין יהיה – פשוטו כמשמעו – אפסי. כדי לרכוש את הניסיון הרב שיש לאנשי מקצוע כמונו, תצטרכו להקדיש שנים ארוכות של התנסות מעשית בהגשת פטנטים לרישום. אתם עלולים ליפול בכל הפחים שאנו כבר מזמן למדנו כיצד להתגונן מפניהם. איך למדנו? כי פעם, מזמן, בתחילת הדרך – למדנו בדרך הקשה הרבה דברים.

נקודה נוספת למחשבה – הרבה דברים בתחום רישום פטנטים הם דינאמיים ומשתנים מעת לעת. אנו דואגים להיות מעודכנים בכל שינוי, בכל זירה – כי יש לנו יתרון של כוח אדם כמותי, לא רק איכותי.

עוד דבר שכדאי לכם לקחת בחשבון – מה הייתם יכולים לעשות בזמן שבו תשקיעו כדי לנסות וללמוד לעומק את תחום רישום הפטנטים? כמה כסף אתם באמת חוסכים כאשר אתם נמנעים מכך שאיש מקצוע יבצע עבורכם את העבודה? אולי אתם בכלל מפסידים?

אנחנו מבינים, ומעריכים, את הרצון לעצמאות ולעשות דברים בעצמכם – סביר להניח שאלו אותם ערכים שהביאו אתכם מלכתחילה להיות יזמים יצירתיים שממציאים דברים שיש להגן עליהם בפטנט. יחד עם זאת, עליכם לדעת שכפי שזו נקודת החוזקה שלכם, ביצוע רישום פטנטים זו המומחיות והחוזקה שלנו. אם נעבוד יחד, כל אחד תורם לתהליך את מה שהוא הכי טוב בו, וכך אנו יכולים להבטיח תוצאות מיטביות של מוצר או פיתוח מבריק שמוגן היטב וללא ״חורים״ על מנת לשמור על זכויותיכם.

בואו נשלב כוחות, ניקח את הפיתוח שלכם ונעטוף אותו באופן שיבטיח לכם הגנה ורווחיות. תנו לנו לעשות את החלק שאנו מצטיינים בו, על מנת שהמצויינות שלכם תישאר מוגנת.

להגשת בקשה לפטנט – דברו איתנו

להגשת בקשה לפטנט באופן מקצועי, יעיל ונכון, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בתחום, צרו קשר עם The Patenters – המרכז לקניין רוחני בטלפון 074-7145148 או בדוא״ל [email protected].

שתף:

מאמרים נוספים

פטנט אחיד ובית משפט פטנטים מאוחד

פטנט אחיד ובית משפט פטנטים מאוחד

הפטנט המאוחד ובית המשפט המאוחד (Unitary Patent and the Unified Patent Court ) הם שני כלים שנועדו לחזק ולהשלים את מערכת הענקת הפטנטים האירופית המרכזית הקיימת כיום. הם יציעו למשתמשי מערכת הפטנטים אפשרות חסכונית להגנה על פטנטים ברחבי אירופה באמצעות הגשת פטנט יחיד.

קרא עוד »
אגרת רישום סימני מסחר

אגרת רישום סימן מסחרי

סימני מסחר מהווים סמלים המזוהים עם מוצר, שירות או בית עסק מסוים, ומספקים אמצעי זיהוי חשוב המוגן בחוק כקניין רוחני. בכדי ליהנות מזכויות בלעדיות של סימן מסחרי יש לרשמו אצל רשויות רלוונטיות במדינות ייעודיות. הליך הרישום מצריך בדיקות מקדימות, תיאור נכון של הסימן ובתשלום אגרות. עם The Patenters – המרכז לקניין רוחני, תזכו בליווי מקצועי צמוד לכל אורך הליך הרישום, אשר יבטיח את הצלחתו ואת אישור בקשת רישום הסימן המסחרי.

קרא עוד »

כתוב לנו

התקשרו עכשיו !